روغن موتور آجیپ
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
شنبه 19 آبان 1397برچسب:, :: 11:30 ::  نويسنده : مهدی مقدم

روغن موتور آجیپ

روغن موتور آجیپ | Agip : روغن موتور به طور کلی از ترکیب سنتیتیک و روغن پایه نفتی به وجود آمده است . کمپانی آجیپ یک شرکت ایتالیایی است که به تولید انواع روغن موتور , گریس , روغن صنعتی , سوخت و .. مشغول است که در بین شرکت های مختلف تولید روغن موتور و روانکار از جایگاه ویژه ای برخوردار است . این کمپانی در سال ۱۹۲۶ در کشور ایتالیا تاسیس شد . در سال ۲۰۰۳ چون این کمپانی پیشرفت چشمگیری در زمینه ی تولید انواع روانکار داشته به تقاضای شرکت eni سهام شرکت agip به این شرکت واگذار شد که این امر خود سبب پیشرفت شرکت آجیپ شد . ذکر این نکته نیز الزامی است که شرکت آجیپ از بزرگترین شرکت های تولید نفت و گاز است . این کمپانی در سال ۲۰۷ توانست از لحاظ تولید گاز طبیعی و نفت خام به عنوان سومین شرک نفتی در اروپا شناخته شود .
روغن موتور آجیپ

روغن موتور آجیپ

روانکارهای شرکت AGIP

گستره ی تولیدات محصولات این شرکت امروزه بسیار وسیع شده است . تولید روغن دنده صنعتی یکی از محصولاتی است که از کیفیت بالاتری برخوردار است . همچنین روغن های توربین آجیپ از ویژگی ها و خواصی برخوردارند که مورد استفاده ی صنعت گران و تولیدکننده گان است . دیگر محصولات این کمپانی عبارت است از روغن های کمپرسور سرمایشی , روغن های چند منظوره , روغن هیدرولیک , روغن های موتور , روغن های هیدرولیک ضد آتش و ..

خرید روغن موتور آجیپ

برند آجیپ از برندهای معروف جهانی در تولید انواع روانکارهای صنعتی و روغن است وجود نمونه محصولات غیراصل و تقلبی اجتناب ناپذیر است . به همین سبب در هنگام خرید روغن آجیپ به مارک این شرکت و اصلی بودن محصول باید دقت کرد . جهت خرید روانکار و روغن های صنعتی آن ها را ازنمیندگی های معتبر خریداری کنید . شرکت شیمی ماهان یکی از نماینده های معتبر کمپانی آجیپ در ایران است که به فروش محصولات شرکت آجیپ می پردازد .

لینک های مفید :



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: